Tuesday, January 22, 2013

MASALAH KEINTIMAN BOLEH DI ATASI

.

Hubungan seks dalam rumah tangga bukan sekadar untuk mendapatkan zuriat tetapi lebih daripada itu.

Kemesraan dan hubungan intim di antara suami dan isteri adalah faktor rumah tangga yang harmoni dan berkekalan. Perkahwinan tanpa unsur-unsur seksualiti juga tidak mungkin berkekalan. Melalui hubungan seksual yang sihat antara suami dan isteri menjadikan perkahwinan lebih mantap.

Kebanyakkan isteri yang telah melahirkan anak biasanya akan mengalami masalah keintiman. Sebagai contoh, setiap hari apabila sampai sahaja di rumah pastinya akan melayan kerenah si anak, memasak, mengemas rumah... Pastinya semua ini akan menambahkan keletihan dan kepenatan.  Bila tiba malam hari pula, si suami pula minta di layan.. Dan pastinya si isteri tadi akan menolak dengan alasan kepenatan.


Masalah kelesuan, kepenatan, keletihan ini haruslah di atasi. Tidak perlu dengan memakan ubat atau produk yang entah dari mana-mana. Apa yang perlu sebenarnya ialah pengambilan nutrient dan rehat yang cukup.

Dalam produk Shaklee, terdapat juga produk yang boleh menambahkan lagi keintiman suami isteri. Set ini dinamakan Set Keintiman yang mana terdiri daripada vitamin E dan Alfalfa. Saya akan berkongsi kelebihan Vitamin ini di entry yang akan datang...

VITAMIN E  COMPLEX



ALFALFA COMPLEX


Jika ada ibu2 yang berminat, Boleh order untuk mendapatkan harga yang istimewa serta konsultasi percuma.

call @ sms/ WhatsApp : 019-5790613
Add FB : Norsalinda Hashim
Email : linda_dagurlz@yahoo.com


0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 

Followers

About Me