Wednesday, February 6, 2013

ESP Shaklee

.

Esp membantu penyerapan vitamin-vitamin yang lain secara optimum. Esp mengandungi protin yang tinggi. Ia menggantikan sel-sel yang lama kepada sel-sel yang baru. Sebab tu lah sesiapa yang mengamalkan ESP ni dalam tempoh 3 minggu sudah nampak perubahan di wajah kerana sel lama dah di gantikan dengan sel yang baru. Bagi sistem badan pula, sel akan di gantikan dalam tempoh 3 bulan.

Protin adalah bahan utama yang di perlukan oleh tubuh kita. Kekurangan protin dalam tubuh badan boleh menyebabkan kelemahan sistem imunisasi dalam badan dalam melawan penyakit, masalah lebihan air dalam badan, bantut pertubuhan, menimbulkan masalah penghasilan darah dan akhirnya akan menyebabkan kegagalan fungsi organ badan yang akan menyebabkan kematian.

SOY PROTEIN ESP
 Antara kelebihan ESP adalah :

1)  Hormon - ianya baik untuk membantu menurunkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

2)  Kulit yang Cantikmengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepat penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut, Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan dan sebagai agen anti-penuaan.

3)  Membaiki pigmentasi - mengatasi masalah rambut gugur dan beruban, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua. 

4)  Baik untuk prostatGenistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.

5)  Awet muda - dalam membina otot, kuku, rambut, organ, kulit yang sihat, asid amino adalah sumber 
 utama. Pengambilan ESP yang kerap akan menjadikan diri lebih awet muda. 

6)  Membaiki memoriMeningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.


Untuk keterangan lebih lanjut dan harga terbaik boleh hubungi saya di :

sms/Whatapp : 019-5790613
Shaklee id : 908336
fb : Norsalinda Hashim


0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 

Followers

About Me