Friday, March 22, 2013

Super Duper Milk Booster Product

.

SUPER DUPER MILK BOOSTER PRODUCT

Apa maksud 3M? 3M adalah bermaksud Mom's Marvelous Milk.. nama pun da mavelessskn... Set ini sentaisa mendapat permintaan yang tinggi...

Set ini terdiri daripada:

  • ESP
  • Alfalfa
  • Vitalea
  • Vitamin C
  • B-Complex
  • OStematrix

Mari kita tengok setiap kepentingan daripada Vitamin2 ini :

1) VITALEA
     - Ia mengandungi iron formula yang sangan penting untuk tubuh. Untuk memastikan keperluan 12 vitamin dan 7 galian di penuhi. Rata2 pengmbilan makanan seharian kita tidak dapat memenuhi keperluan ini atas banyak sebab dan kekangan.

2) VITAMIN C
     - Membantu meningkatkan sistem imunisasi badan. Pengambilan bersama Vitalea meningkatkan kadar penyerapan iron dalam tubuh.

3) B-COMPLEX
     - Lengkap dengan 8 kumpulan B termasuk asid folik yang di perlukan oleh tubuh untuk membantu badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil, anti stress, menukarkan makanan (glukosa) kepada tenaga dan membantu berfikiran positif. Melahirkan wajah ibu yang cantik berseri dan tidak kusam.

4) ALFALFA
     - Raja segala tumbuhan dan membantu meningkatkan imunisasi, membantu PENGHASILAN SUSU IBU. Merupakan supplement untuk boost penghasilan susu kerana mempunyai 001 khasiat. Membantu dalam memekatkan susu dan menjadikan susu lebih lemak berkrim. Turut membantu sistem perkumuhan (lebih lawas) dan membuang angin dalam badan. Kesan kepada bayi pula susah mendapat kembung.

5) OSTEMATRIX @ KALSIUM
     - Kalsium penting untuk bina darah, gigi dan saraf dalam tubuh manusia. Bagi ibi2 yang tidak mementingkan pengambilan kalsium dalam pemakanan seharian, kalsium untuk penghasilan susu ibu akan di serap dari yang sedia ada dari tubuh ibu. Jika ibu tidak menggantikan semua kalsium ini maka si ibu akan mengalami risiko rasa sengal kaki dan tulang belakang, mudah letih dan lesu serta osteoporosis. Ada sesetengah ibu2 yang melalui menstrual (period) susunya akan merudum. Ini adalah kerana kekurangan kalsium yang kritikal pada masa tersebut.

6) ESP
     - Vitamin utama dalam susu ibu adalah protein. Protein berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Pembinaan hormon, enzim, dan antibody memerlukan protein. Protein sangat sensitif. Ianya wujud pada suhu badan kita dan mudah terhapus pada suhu yang tinggi. Apabila kita memasak sumber protein contohnya ikan pada suhu yang tinggi, hakikatnya banyak protein yang telah musnah semasa proses memasak itu sendiri.

TESTIMONI

TESTIMONI 1:

"Hasil tuaian di opis hari ni..double dr sebelum ni...berbaloi makan set 3m tu..."

TESTIMONI 2 :
"Syukur dan Alhamdulillah..rezeki sepanjang berpantang dengan set 3m+esp"


Sesiapa yang ingin mencuba set 3M ini...Boleh hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut dan free konsultasi... dan yang mempunyai bajet yang kurang bolehla mencuba TRIAL PACK...

019-5790613
id shaklee : 908336
FB : Norsalinda Hashim
Fanpage : Mom&Son Vitamin Shoppe


0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 

Followers

About Me