Wednesday, March 27, 2013

SUSU MERIAH, KULIT MUKA MAKIN CANTIK

.

SUSU MERIAH, KEPUTIHAN HILANG DAN MUKA MAKIN CERAH DAN LICIN
-----------------------------------------------------

Bukan susu je meriah, badan pun mengalami perubahan yang positif..Set Penyusuan Pilihan Ramai!! Antara kelebihannya adalah:

** Mengelakkan meroyan
** Memiliki wajah berseri-seri
** Mencantikan kulit dan kuku
** Mengawal berat badan
** Mengurangkan sakit badan (sakit urat)
** Lebih bertenaga
** mengurangkan tekanan perasaan/ kurang stress
** Memperbaiki keintiman suami isteri

TESTIMONI 1:


"Assalamualaikum..saya pun teringin nak share dengan kawan2 semua. saya amek set B iaitu alfalfa, vitalea, vit C, dan B complex. alhamdulillah dapat buat stok susu untuk anak umur da 5 bulan, masih full bf. harap2 dapat teruskan hingga dia 2 tahun. masalah keputihan yang di alami dari zaman remaja lg juga telah hilang. pasu kulit pun makin halus dan cerah. Ni pic stok untuk my baby tu..."



TESTIMONI 2:

"Assalamualaikum..sy nak kongsi sckit.. saya hampir2 putus asa x dpt bagi baby susu badan. bila pam je susu kuar ckit..susu cair..pastu baby pulak x mo minum FM, sgt2 susah hati..terpaksala pam jugak..cian kat baby dlu pam kuar ckit je nak hantar kat pengasuh x ckup. baby cepat lapar susu cair..pas tu tgk dalam facebook cri vitamin untuk pekatkan susu dan banyakkan susu. Alhamdulillah bru seminggu guna, susu da pekat n bley dpt penuh botol.. klu x dlu 2oz ;pon susah. saya akan usaha lagi untuk banyakkan susu caiyok2.."




Anda yang ingin mencuba, boleh sms/WhatApps ke 019-5790613..Anda akan mendapat khidmat nasihat dan jadual pemakanan yang betul..Jika anda mempunyai bajet yang kecil..Kami ada menyediakan SET PENYUSUAN  mampu milik...

add FB : Norsalinda Hashim
FanPage  : Mom&Son Vitamin Shoppe
id SHAKLEE  : 908336
sms/WhatApp  : 019-5790613

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 

Followers

About Me