Thursday, April 18, 2013

TESTIMONI - ESP DAN ALFALFA SEBAGAI MILKBOOSTER

.

HANYA MENGAMALKAN ESP DAN ALFALFA SEBAGAI SUPPLEMENT!!

Menyusukan anak bukanlah sesuatu perkara yang susah dan juga bukanlah sesuatu perra yang mudah. Ibu haruslah melengkapkan diri dengan ilmu tentang hal2 mengenai penyusuan anak. Ibu juga haruslah melengkapkan diri dengan nutrisi dan zat yang diperlukan oleh tubuh badan melalui pemakanan yang sihat. Tetapi berapa ramai ibu2 yang menitikberatkan pengambilan pemakanan yang sihat? Kerana apa yang ibu makan itulah yang akan di salurkan kepada anak melalui susu ibu. BAgi saya supplement amatlah membantu dalam tumbesaran anak dan menjadikan anak sihat dan cergas.

Disini saya sertakan testimoni daripada pengguna yang telah mengambil supplement ESP dan Alfalfa.

Testimoni 1 :



Testimoni 2:


========================================================================
Jika anda ingin mencuba, boleh hubungi saya. Saya akan memberikan KONSULTASI PERCUMA kepada anda. Sila sms untuk mendapatkan BEST PRICE .

add FB  : Norsalinda Hashim (sila add untuk chat dengan saya mengenai produk shaklee)
Fanpage  : Mom&Son Vitamin Shoppe (sila like untuk mendapatkan discount bagi setiap produk)
sms/ WhatsApp  : 019-5790613
shaklee id  : 908336

========================================================================

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 

Followers

About Me